BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

mari mendengar

Saturday, March 5, 2011

sungguh indah ciptaanNya

keindahan RnR Bagan Ajam

 
suasana time malam

 pemandangan yg memukau
indahnya ciptaanNYA...

setiap kali kalo balik cuti dekat penang..mesti aku akan pegi mencari ketenangan dekat kawasan pantai  RnR bagan ajam...serius...mmg best...dengan tiupan angin yang mendayu2....dengan bunyi ombak yg bergelora ..terasa tenang sangat.....masa dekat situ..pemikiran terus kosong ...rasa segala bebanan pergi dengan meriahnya...hanya ketenangan saja yg bermain dipikiran....sambil merenung reaksi manusia tak kira usia....anak2 kecil belari2....bermandi manda....para ibu bapa melayan kerenah anak2nya...para remaja bermadu asmara.....mcm2 la ade...tp..1 part yang paling best bile aku tengok seorang ibu bermanja2 dengan anaknya (baby lagi)..mase tu..hati ku rasa...bestnye kalo da ade family sendiri....dapt bermanje2 ngn anak sendiri...hehheh...mata aku asyik pandang diorg je.....tengok gelagat si ibu dan si anak...hehehehe......


lamunanku terhenti apabila my lovely friend nk berborak ngn aku... cakap pasal my lovely friend aku nih...die nie..bg aku seorg yg hebat.....orangnye.....lebih kurg ala2 romntic la,,,,hehehe.....best la kawan ngn die..kelakar pon ade jugak....suke bg aku gelak n tersenyum...hehe2...
to my lovely friend...thanks sudi temankan saya ...hehehehe...tanpa ada.....keseorangan lah saya.....^_^  <3

 beautiful life>>in memories..<3

2 comments:

MrsLove said...

sapekah lovely frenz tersebut???

yanito said...

kawan saye la....^_^..awok x kenal la sayang..:)