BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

mari mendengar

Thursday, March 17, 2011

~~Luahan hati~~

Hari nie tetiba aku rasa nak tulis entry sikit.Time nie aku tengh pulun wat proposal fyp.Esok da nak kena submit dekat supervisor,ade lagi sikit yang x siap so malam nie berjaga lagi la aku.

Tp tengh aku buat kerja ,aku terpikir sesuatu.Aku teringt sahabat aku yg dulunya aku mmg rapat dengan die.rasa x best pulak bila kitorg da seperate.da x rapat mcm dulu. rasa sunyi n da x de tempat tuk mengadu.Lepas nie kalo aku balik penang .aku da x de teman lagi tuk g jalan2..g jogging and mane2 je la.pas nie aku ngn adik aku je la nak kemana pun.sedihnya....bila aku teringt balik dari perkenalan kitorg sampai la the end of story,rasa sedih sangat.perkenalan yg mula dari happy2 terus diam.

aku da fobia dengan "perpisahan". aku rela hilang nyawa dari hilang family,sahabat,someone special and sape2 je yg aku rapat.Terasa hati sedih sangat n x sanggup nak alami lagi "perpisahan".
bagi aku hidup nie sementara je.setiap nafas perlu kita hargai.selagi kita boleh bahagiakan seseorang  selagi itu kita akan lakukan yang terbaik.nanti bila seseorang da x da.at least kita boleh tersenyum walaupun dalam keadaan sedih.

k la ..sampai kat sini je kot.Nak sambung wat kerja pulak.Ape yg aku harap,aku x sabar nak tunggu detik bahagia yg aku cari sepanjang aku hidup nie .harap2 tertunai..amin....

~~to my lovely friend > saya nye entry ade improvement tak?~~


0 comments: