BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

mari mendengar

Sunday, March 13, 2011

- -Kenanganku Bersamamu- -

        Bertarikh 05/03/2011,kali pertama aku  pergi melawat PERNIM di Cheras.Hati aku begitu tersentuh melihat adik-adik kecil dekat situ.Kami ditugaskan untuk membuat aktiviti dekat situ bersama adik-adik disana.
pic nie time diorg tengh semangt bersenam..^_^
Aku sangat kagum dengan ketabahan mama iaitu seorang wanita yg menubuhkan PERNIM tu,sanggup bersusah payah menjaga anak2 yg bukan darah dagingnya,memberi kasih sayang seckupnya dan mengajar erti berdikari .Bagi aku x ramai org sanggup wat amal mcm tu,mmg hebat la mama nie.

Masa dekat sana, aku melayan kerenah adik-adik yang comel,lantang berpetah dan saling tolong menolong diantara 1 masa lain.walaupon mereka bukan the real siblings,tp ukhuwah yg diorg tunjukkan betul2 wat aku terharu.

Dekat sana aku tertarik dengan seorang adik nie,nama die fais dan diberi gelaran conan,berumur 11 tahun dan bg aku die nie seorang yg baik  walaupon orangnye jenis slumber dan mcm blur2 gitu,tp muka die manis hehe.Bila aku tengok die,aku teringat adik laki aku dekat kampung,rindu pulak rasanya.hehe..
 nie ic adik fais yg aku ceritakan tu....:)


Bawah nie pic masa tegh melayan diorg.Comel-comel belaka adik2nya.Nie je kot entry yg aku dapt tulis tok malam nie.Enrty nie da lama aku tulis cuma belom post sebb hari nie baru leh dapt picnya.hope korg enjoy la membacanya.Sekali sekala kita perlu memahami hati adik2 nie,mungkin diorg memerlukan kasih sayang daripada kita.Nilai sebuah kasih sayang sangt berharga.^_^




~~~SEKIAN~~~

0 comments: