BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

mari mendengar

Thursday, October 6, 2011

Kembali semula

Alhamdullillah dah ingat balik password account blog nie,dah  lama rasanya tak update blog nie...agaknya dah berbulan ku tinggalkan blog nie,tu pon sebb da ada semngat baru nk berblog kembali,mayb ade somthing kot yang buatkan aku nak wat entry balik.


erm..ape nak cerita ek??lam hati nie ade seribu satu perkara yang disimpan,nak luah dekat fb rasa tak sesuai ,maklum la tak privacy lansung,sepupu sepapat ramai..erm kat sini la tempat yang paling sesuai rasanya kot..
pejam celik..pejam celik dah nak hampir penghujung tuk aku menjadi seorang student.Tp sebelum tu kena tempuh dulu benda perit iaitu pelaksanaan final year project,FYP nie mmg bikin kepala otak aku serabut,patut la aku asyik sakit kepala je kebelakangan nie byak benda sangt nak dipikir,mana taknye masalah pelaajaran la,masalah ngn bf la,masalah kewangan la...mcm2 benda..tp tu la nak lari pon da x boleh.dah aku yang pilih jalan tu kan.so redah je la...


hermmm....x pe la...nak sambung wat keje.................ohhhhhhhh....tension!!!!!...:(

0 comments: