BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

mari mendengar

Tuesday, January 25, 2011

saya sayang kamu...

     entah la....x pernah ku rasa begini...adakah itu dinamakan cinta...atau pun hanyalah satu perasaan...entah lah...nape hatiku terlalu rindu ....teringt kenangan dulu...kenangn yg bg ku cukup indah....sekrg nie...aku hnya mampu bersabar dengan perasaan..kdg2 aku rasa semua nie hanya lah 1 mimpi...x pernah aku rasa perkara nie betul2 terjadi...tapi...aku x leh menolak takdir....aku kena terima yg aku ngn si die dah pergi jauh.......
   aku tau perkara yg aku inginkan mungkin x akan jadi...itu hanyalah mimpi....even aku tunggu...belum tentu dapat bersatu kembali....tp....kenpa hati aku still kuat ngn die....still miss ...still pandang2...walaupon lam hati nie...Allah je yg tahu...bertapa mengisnye hati aku....luaran myb aku nampak kuat...dalaman menanggung segala keperitan......
    entah bila hati aku akan open kembali....tp..aku yakin..if ade jodoh...segala2nya x mustahil akan terjadi......aku hanya berdoa agar segala2nya akan berakhir dengan senyuman.......

0 comments: