BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

mari mendengar

Friday, January 14, 2011

bo-ring

hari2ku yang sangat boring..ikut hati..nak je aku g shopping(dlm mimpi jew la..moneynye x de) nk pegi jungle treking...mendaki gunung...bercamping...tp..ape boleh buat kawan2 x de ma...herm..kejap lagi my housemate ajak hang out g watching cinema....nak x nak...aku layan je la....coz bosan gile gaban punyaa...dok umah pon asyik temenung je pikir my future..so the better bek aku hang out je...leh gak aku cuci mate..tengok2 couple yg hangat bercinta dekat tengah2 banda nie(lam hati mendidih gile..huhu)..mau ke x...im single..no partner...no men..huhu....sabor aje lah...nyehhhh!..(lam hati x sabor2 dah)hik3....ape la aku nie.....hik3...^_^

4 comments:

H Y D E said...

first komen ever .. tahniah dah create blog yer ... jangan bosan2 ye yani ..

p/s : i'll be ur 1st follower :)

yanito said...

hik3...thanks a lot my lovely fwen...thank to being my first follower..^_^

Anonymous said...

haha tak tahan nak cuci mata tgk couple2. tu. haha

yanito said...

nab:biasa la..mata sape x sakit negok..pasangan2 bercienta..hik3..i know u pon same kan..mcm i..hik3..:)