BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

mari mendengar

Sunday, February 20, 2011

aku diuji

pedih...pedihnye hati...sebaknya hati....pilunya hati...ALLAH je yg tahu ape yg ade lam hati nie....ku tak mintak hatiku begini...aku tak minta perasaan ku begini....pedih sangat....rasa seperti di paku-paku...ya....mungkin itu balasan utk aku..atau aku sedang diuji ....sakitnya terasa perit....ku pon x ingin pikir hal2 begini...ku pon x minta untk kusutkan hati n pikiran nie...cukup la...kusut dengan assgmnt yg belambak,,,,luaran nampak tersenyum..dalam hati tersiksa...tersiksa sebb die....knp ku diseksa sebegini...ya allah..pedihnya....aku pon tak minta hatiku sebegini...tp...knp susah sangt aku nak lupa....org senang ckp...cari yg lain...tp...bukan senang...selagi ku ade dekat sini...selagi tu la hati tak tenteram...huh!!pedihnya hati....tp...mungkin aku diuji sekarang nie...mayb sebb Allah masih sayangkan aku...>>rasa lega sikit bila luahkan dekat blog...alhamdullillah...

4 comments:

Emiey Miazara said...

huhuu...moga Allah sntiasa mmberi kekuatan buat mu...

yanito said...

insyaallah akak...doakan yani k....harap2 semuanya ok.....^_^

MrsLove said...

chaiyuk2x my frez...allah x kan uji orng tu lebih daripada apa yang mampu dia harungi...

yanito said...

atie...tq so much ek yunk...miss u,,^_^